sila la klik

Saturday, July 11, 2009

pening kepale aku duduk dalam umah lame sangat.
nak kuar sejuk. mane tak nye ujan seharian dari aku
bukak mate kol 1tengahari sampai la malam.
naseb baek la umah aku betul2 depan cafe.
order makanan jerit je dah cukup. hahaha.
tapi cafe depan umah ni tak sedap la.
aduhai... ujan turun lagi. sejuk menjadi2. padahal tak mandi lagi.
hehe. nak mandi pon segan. sejuk semacam je.
nak men dota pon takde budak. ramai balik kampong minggu ni.
mentang2 la baru dapat duet. tinggal la aku bersame pait n syukri dirumah ni.
dah la tengahari tadi aku keseorangan dirumah. mereka2 ni pergi padang besar tak ajak aku
hampes sungguh mereka2 ni.
tapi takpe. sebab mereka2 ni beli kudap yg best2.
hehehe. kerje aku mengepau je la. hehehe.

Friday, July 3, 2009

komen pesal klip vid

aku tak la taksub nak percaya bulat2.
tapi sedikit sebanyak menginsafkan aku.
baru sedar dunia kite ni dah tua.
dah hampir ke penghujung.
video

Thursday, July 2, 2009

the arrival.....

baru je selesai menonton sebuah dokumentari tajuk the arrival. memang seram sejuk jugak bile tengok dokumentari tu. ada banyak kebenaran disebalik dokumentari tu. dalam kite tidak sedar tiap2 ari sebenarnye kuncu2 dajjal ini yg menguasai dunia kite hari ini. dunia kite semakin berubah. agama diketepikan. hiburan diutamakan.